Rijwiel Hulpmotor Club Nederland

RHC

Dit is een nieuws pagina.

RHC Nieuws!

14-03-2018

De gevleugelde fiets vernieuwd !!

Hoewel verjongen niet iets is wat je van een oldtimer vereniging verwacht, is het soms noodzakelijk om dit toch te doen.

De oude versie van de gevleugelde fiets ging alweer zo'n 30 jaar mee, en is in die jaren een bekende verschijning onder hulpmotorliefhebbers geworden.
Mede omdat het al die jaren altijd door de redactie uiterst zorgvuldig is samengesteld, en voorzien van leuke verslagen en handige tips en info.

Helaas ontkomen we niet altijd aan de moderne tijd met al z'n voors en tegens.
Denk aan de nieuwe technieken, brandstoffen en smeermiddelen die we tegenwoordig ter beschikking hebben, maar ook aan de beperkingen die ons hulpmotor liefhebbers te wachten staan zoals milieuzones in de grote steden etc.

Zo stond de redactie en bestuur van de RHC ook voor dit soort voor en nadelen van de tijd van nu.
De financien worden wat beperkter omdat het ledenaantal terugloopt vanwege de oplopende leeftijd van de leden.
En ook de redactie heeft wat minder tijd.
Omdat gemak en de moderne techniek nou eenmaal den mensch dienen, is er besloten de Gevleugelde fiets te "re-stylen"

Dit heeft geresulteerd in een clubblad die we nu geheel in kleur kunnen drukken, en een voor de redactie makkelijk systeem om het clubblad samen te stellen, laten drukken, en verzenden.
Bovendien wordt er ook nog op de kosten bespaard!!
Iedereen gelukkig dus.

Benieuwd naar het resultaat?
Kijk bij de download hieronder voor een voorbeeld.
Of wordt lid van de RHC.

Al lid? dan valt de nieuwe Gevleugelde fiets binnenkort vanzelf bij u op de mat.

Gevleugelde Fiets nieuw.jpeg
 Gevleugelde Fiets nieuw 1 1.jpeg