Rijwiel Hulpmotor Club Nederland

RHC

Dit is een nieuws pagina.

RHC Nieuws!

19-10-2020

Algemene Leden Vergadering 15 November Afgelast !!!

De laatste Toertocht ging, evenals de eerste 4 toertochten, niet door vanwege het corona virus. Nu stond er nog maar één activiteit op de agenda van 2020:

De verschoven Algemene Leden vergadering en de Ruil- en Praatdag 15 november aanstaande, maar helaas ook deze laten we niet door gaan. Zeg nu zelf kun en wil je met 30 personen met een mondkapje op en met gepaste afstand terug blikken op 2019, dat zonovergoten jaar met 8 toertochten en gelijk terug blikken naar 2020, het corona jaar zonovergoten met 3 RHC toertochten? Ik ben van mening van niet, we zijn een gezellige club en we willen allemaal volgend jaar in betere tijd in goede gezondheid samen rond toeren. Als bestuur komen we wel nog een keer bij elkaar, met gepaste afstand om het een en ander te bespreken en een planning voor 2021 te maken zo ver dit mogelijk is.

Met vriendelijke groet Naud Aendekerk

E-mailen