Dit is een nieuws pagina.

RHC Nieuws!

15-02-2021

Toerkalender 2021

De Toerkalender 2021 is bijna compleet, en is HIER te vinden.
De rit op 10 - 10 is nog niet bekend, dus mocht u deze willen uitzetten......
Dan kunt u contact opnemen met de Toercomissie of via het contactformulier op de site.

Helaas gelden er momenteel nog steeds beperkingen omtrent Corona, en zoals het er nu uitziet zullen er komend toerseizoen ook nog beperkingen zijn.

Hierdoor kan het zijn dat RHC toertochten en eventuele andere activiteiten op een andere manier worden georganiseerd of worden verzet naar een andere datum.

De aankondiging van de toertochten zetten wij in het clubblad inclusief de eventuele maatregelen die DAN gelden.

Aangezien deze maatregelen tussentijds kunnen veranderen, kan het zijn dat de toertocht niet of op een andere datum word gereden.

Alleen is het niet mogelijk om de aankondiging in het clubblad dat al bij u thuis ligt aan te passen.

Dus mocht u willen deelnemen aan een RHC toertocht: Hou tot kort voor vertrek naar de toertocht deze site in de gaten, want het kan zijn dat de toertocht wordt verplaatst of afgelast.

Zodra wij horen dat een toertocht wordt verplaatst of afgelast zetten wij dit METEEN op deze site.